Building strong brands: Aaker, D.1996Aaker, D. (1996). Building strong brands. The Free Press
Estratégia Criativa Publicitária - Fundamentos e Métodos: Cardoso, P.2000Cardoso, P. (2000). Estratégia Criativa Publicitária - Fundamentos e Métodos. Universidade Fernando Pessoa.
Código da Publicidade: Decreto-Lei n.º 330/901990Código da Publicidade. Decreto-Lei n.º 330/90 de 23 de Outubro (versão actualizada a 2011). https://dre.pt/application/dir/pdf1sdip/1990/10/24500/43534357
Fundamentos da Comunicação Integrada Organizacional e de Marketing: Sebastião, S. P.2015Sebastião, S. P. (2015). Fundamentos da Comunicação Integrada Organizacional e de Marketing. ISCSP
Road Safety Advertising: What We Currently Know and Where to From Here: Lewis, I., Watson, B., White, K. M., & Nandavar, S.2021Lewis, I., Watson, B., White, K. M., & Nandavar, S. (2021). Road Safety Advertising: What We Currently Know and Where to From Here, International Encyclopedia of Transportation, 165-170. https://doi.org/10.1016/B978-0-08-102671-7.10680-3
Empirical Generaiizations about Advertising Campaign Success: Binet, L. & Field, P.2009Binet, L. & Field, P. (2009). Empirical Generaiizations about Advertising Campaign Success, Journal of Advertising Research, June 2009. https://doi.org/10.2501/S0021849909090163
Media planning of digital advertising campaigns: Iankovets, T.2023Iankovets, T. (2023). Media planning of digital advertising campaigns. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(13-126), 42–53. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074