Bibliografia

Principal

  • Blakeman, R. (2018) Integrated Marketing Communication: creative strategy from idea to implementation. Blakeman, R. (2018). Integrated Marketing Communication: creative strategy from idea to implementation. Rowman & Littlefield.
  • Smith, P.R. & Zook, Z. (2019) Marketing Communications: Integrating online and offline, customer engagement, and digital technologies. Smith, P.R. & Zook, Z. (2019). Marketing Communications: Integrating online and offline, customer engagement, and digital technologies. Kogan Page.
  • Moin, S. M. A. (2020) Brand Storytelling in the Digital Age: Theories, Practice and Application Moin, S. M. A. (2020). Brand Storytelling in the Digital Age: Theories, Practice and Application. Palgrave Macmillan
  • Quesenberry, K. A. & Coolsen, M. K. (2023) Brand Storytelling Integrated Marketing Communications for the Digital Media Landscape. Quesenberry, K. A. & Coolsen, M. K. (2023). Brand Storytelling Integrated Marketing Communications for the Digital Media Landscape. The Rowman & Littlefield Publishing Group, Inc.
  • Sebastião, S. P. (2015) Fundamentos da Comunicação Integrada Organizacional e de Marketing Sebastião, S. P. (2015). Fundamentos da Comunicação Integrada Organizacional e de Marketing. Lisboa: ISCSP.

Secundária

  • Sebastião, S. P. (2017) Transparência nos formatos de comunicação comercial: conteúdos patrocinados online e o seu intento Sebastião, S. P. (2017). Transparência nos formatos de comunicação comercial: conteúdos patrocinados online e o seu intento. Ed. Ruão, T., Neves, R. & Zilmar, J., A Comunicação Organizacional e os desafios tecnológicos: estudos sobre a influência tecnológica nos processos de comunicação nas organizações (pp. 187-202). Braga: CECS – Universidade do Minho.
  • Sebastião, S. P. (2011) Formatos da publicidade digital: sistematização e desambiguação Sebastião, S. P. (2011). Formatos da publicidade digital: sistematização e desambiguação. Comunicação e Sociedade , 19, 13-24.