Bibliografia

Principal

  • Media Research Methods: Audiences, Institutions, Textbooks: Bertrand, ‎I. & Hughes, P. 2017 Media Research Methods: Audiences, Institutions, Texts. Bloomsburry Editions
  • Fundamentals of media effects: Bryant, J., & Finklea, B. W. 2022 Bryant, J., & Finklea, B. W. (2022). Fundamentals of media effects. Waveland Press.
  • A Telerealidade. Uma abordagem hermenêutica da construção social da realidade pela informação televisiva de actualidade.: Cruz, C. 2008 Cruz, C. (2008). A Telerealidade. Uma abordagem hermenêutica da construção social da realidade pela informação televisiva de actualidade. Edições ISCSP.
  • Sociologia da Comunicação - Construções teóricas e aplicações empíricas sobre os impactos sociais dos mass media: Cunha Silvestre, M.J. 2011 Cunha Silvestre, M.J. (2011). Sociologia da Comunicação - Construções teóricas e aplicações empíricas sobre os impactos sociais dos mass media. Edições ISCSP
  • McQuail's media and mass communication theory. McQuail's Media and Mass Communication Theory,: Deuze, M., & McQuail, D. 2020 Deuze, M., & McQuail, D. (2020). McQuail's media and mass communication theory. McQuail's Media and Mass Communication Theory, 1-688.
  • Comunicação e Sociedade.: Esteves, J. P. 2002 Esteves, J. P. (org.). (2002). Comunicação e Sociedade. Livros Horizonte.
  • Media Research Methods. Measuring Audiences, Reactions and Impacts.: Gunter, B. 2000 Gunter, B. (2000). Media Research Methods. Measuring Audiences, Reactions and Impacts. Sage.
  • Media convergence: The three degrees of network, mass, and interpersonal communication.: Jensen, K. B. 2022 Jensen, K. B. (2022). Media convergence: The three degrees of network, mass, and interpersonal communication. Routledge.
  • Gender and media.: Krijnen, T. 2020 Krijnen, T. (2020). Gender and media.
  • Media and everyday life in modern society.: Moores, S. 2019 Moores, S. (2019). Media and everyday life in modern society. Edinburgh University Press.
  • Comunicação Pessoal e Organizacional. Teoria e Prática.: Rego, A. 2022 Rego, A. (2010) Comunicação Pessoal e Organizacional. Teoria e Prática. 5ª edição. Edições Sílabo.
  • Media and Communication,: Scannell, P. 2020 Scannell, P. (2020). Media and communication. Media and Communication, 1-360.
  • Media and the development of gender role stereotypes: Ward, L. M., & Grower, P. 2020 Ward, L. M., & Grower, P. (2020). Media and the development of gender role stereotypes. Annual Review of Developmental Psychology, 2, 177-199.
  • Social media communication: Trends and theories.: Zhong, B. 2021 Zhong, B. (2021). Social media communication: Trends and theories. John Wiley & Sons.
  • Writings on Media: History of the Present: Hall, S. & Brunsdon, C. 2021 Hall, S. & Brunsdon, C. (2021). Writings on Media: History of the Present, Edited by Charlotte Brunsdon, C.

Secundária

Não foi definida bibliografia secundária